Σάββατο 29 Μαρτίου 2014

DOLCE VITA.. GAME OF THRONES .. και PAPARAZZI..!!

Ευρισκόμενη στο σωστό μέρος.. τη σωστή στιγμή..!! και ο paparazzi καιροφυλακτούσε .. (δικαιολογίες.. ) 
Κι επειδή την ευγένεια μόνο οι ευγενείς την αντιλαμβάνονται,οι υπόλοιποι δεν την αξιολογούν,όπως το ίδιο συμβαίνει με όλες τις αμφίδρομες έννοιες όπως για παράδειγμα με την επίθεση μέσα στα πλαίσια μιας φαινομενικής ευπρέπειας, πληροφορούμαι από την αντίπερα όχθη του..Αμαζονίου, η συνωμοσία..sorry ..η συνομοταξία των παρεπιδημούντων 10 χρόνια και βάλε ..ιθαγενών της διασποράς , δήλωσε πως έπεσε και πάλι σε ecstasy ..(see σπαρίλα..) και ο λόγος ήταν η απουσία μου από τα δρώμενα του f.b.
Αλήθεια τώρα..τόσο πολύ σας έλειψα? το χιούμορ μου ίσως? 
Ε τί να πω κι εγώ που πρέπει να υπερασπιστώ και το "μύθο" μου!. 
Δεν είναι και λίγο να σε αποθεώνει ..ολάκερος πλανήτης.. με αυθεντικές εκφράσεις λατρείας..!! και ο paparazzi να περιμένει να του αποδώσω τα εύσημα.. για την image volée!!
Ο κακούργος .. και δεν με ειδοποίησε να του γυρίσω το ..καλό μου προφίλ!! Δεν είναι και λίγο οι φωτογραφίες σου να πωλούνται στις μεγαλύτερες γκαλερί της Νέας Υόρκης σε τιμές με πολλά ψηφία !!..
Ζαλίστηκα όσο νάναι,έπαθα έναν ίλιγγο προσωπικότητος και δικαιολογημένα!!αλλά θα επιβιώσω , θα..ζήσω περιχαρακωμένη μέσα στην απλοϊκότητα των δικών μου συλλογισμών !
Τί να ομολογήσω?..πως το Φέϊς δεν μονοπωλεί το ενδιαφέρον μου?..Να πω πως φταίει η Dolce vita των τελευταίων ημερών? να πω πως αγωνίζομαι να παραβλέψω την παρουσία σας ή ..πως κερδίσατε την περιφρονητική ματιά μου με αυτά που κάνατε?και μην ρωτάτε εμένα τί κάνατε?..ξέρετε εσείς..
Ξέρω..ξέρω, θα μου πείτε δικαιολογίες ,τάχα η παρέλαση .. λες και είσαστε παρόντες ..πως ήταν ο Ερμής ανάδρομος, έγινε και μια ψιλοέκλιψη , καθ΄οδόν και μια πανσέληνος ..ήρθαν και κάτι καθυστερημένες Χριστουγεννιάτικες κάρτες, ενώ περιμένατε τις..Πασχαλινές, ήρθε και ο λογαριασμός της ΔΕΗ και του κινητού μαζί , κάτι ξεχασμένες πιστωτικές , πλημμύρισε και το inbox με πικάντικες χαριτωμενιές .. βαστάτε Τούρκοι τ΄άρματα δηλαδή και ποιος όπλισε το χέρι του φονιά! η.. νοσταλγία πληρώνεται ακριβά!!...απαρτία να πούμε ! αξιντάν!!
και μην παίρνετε ύφος του τύπου.."έπεσα σε ενέδρα!!".. σας ξέρω καλά εγώ.. Μασάει η κατσίκα ταραμά? Νο ! Jamais de la vie !κι ας είναι Σαρακοστή..
Τρελάθηκε το σύστημα λοιπόν και η υπόθεση σηκώνει τσιγάρο!
Πείτε μου τώρα εσείς να ήταν όλα τούτα τα συμβάντα σημάδι των Θεών ή απλά τέτοιο δράμα,ούτε τ΄άψυχα δεν μπορούν να αντέξουν?
Αλλά με κάτι τέτοια θεϊκά σημάδια δε νίκησε ο Μ.Κωνσταντίνος τον Μαξέντιο στη Μουλβία γέφυρα?..."εν τούτω Νίκα"..για την ιστορία.. και χαιρετίσματα στον συνάδελφο Ηρόδοτο!!
Οι Ρωμαίοι τότε "την πόλιν στεφανώσαντες εισεδέξαντο μετά χαράς τον νικητή Κωνσταντίνο συν τω νικοποιώ σταυρώ ,σωτήρα αυτόν ανευφημούντες" ..
Οι Ρωμαίοι δηλαδή τίμησαν εκτός από τον Κωνσταντίνο και τα σημάδια που λέγαμε..! Λέτε τώρα μαζί με μένα-που το θεωρώ δεδομένο, τον "κότινο" από αγριελιά που λέγαμε στο..τσεπάκι τον έχω , αλλά και τον ..θρόνο .. GAME OF THRONES παιδί μου!! - να τιμήσουν οι ιθαγενείς και την γραμματέα μου- ..τον αρχιφύλαρχο- που έχει κι αυτή..σημάδι εκ γενετής, -δεν λέω πού?-για την τεράστια προσφορά της στο ξεομίχλιασμα της παροικίας, που σε στιγμές παράκρουσης κι αυτή ξεκρέμασε το κόκκαλο από την μύτη της , έβγαλε την μαδημένη λεοντή και με μοντελάκι Donna Karan από μετάξι ..αρσενικού μεταξοσκώληκα..φόρεσε ανάποδα και το σακάκι την ώρα του πανικού και με χρυσό κόθορνο σανδάλι- καθότι κοντή..λαίλαπα, μικρού μήκους μεν , μεγάλου βεληνεκούς δε .. - χρυσό δαχτυλίδι (σύνηθες στο δάχτυλο, ασύνηθες ..) στην μύτη κι έχουσα πλήρη άγνοια του κινδύνου, παντελώς ανυποψίαστη και με μηδενιστικές απόψεις συνωμότη..η πληβεία.. η φαυλεπίφαυλη .. εμφανίστηκε εμπρός μου και μου ζήτησε αύξηση.. 
Ντε κελ καταστρόφ!..δεν βγαίνω !! (δηλαδή..de quelle katastrofe!.. destruction!!)..θα την στείλω για απόσυρση..!Θα την στείλω να μαζέψει πορτοκάλια στο Άργος !!θα...θα...θα... σε προεκλογική ομιλία εξελίσσεται η κουβέντα .. με κυνηγά και το ΙΚΑ!!..κι ας αλλάξω ρότα..και αποδείξτε τώρα εσείς πως δεν συμμετείχατε στον πλειστηριασμό της "μιζέριας" της ,γιατί.. μπήκατε ήδη υπό αμφισβήτηση στον δικό μου το φακό..!! 
Μάθετε ακόμη πως το στυλ δεν είναι άμοιρο μιας έντονης προσωπικότητος, δεν πωλείται σε αναβράζοντα δισκία και δεν είναι κατ΄ανάγκη η φυσική προέκταση μιας trendy εμφανίσεως..ακόμη κι αν αλώνεις αλλότριες ψυχές, οφείλεις να τις αλώνεις με στυλ και η πληβεία δεν το ξέρει...δεν της είπαν πως... it is not your aptitude , but your attitude that will determine your altitude!!..δες τε εμένα...και επειδή η υπερλιποδυστροφία (επιστημονική ονομασία της.. κυτταρίτιδας καλέ κυρία..) εμφανίζεται όταν είστε..άτακτοι!.. και επειδή κι εκείνη αλλά κι εσείς υποπτεύομαι ,είστε αυτοί που αναμιγνύουν, συμφύρουν και αυμπαρατάσσουν ..εική και ως έτυχε, τεχνικές .. αρώματα, γεύσεις ,κουλτούρες και ανθρώπους ως άλλος Girardet σας προειδοποιώ , το νου σας..όχι καταχρήσεις στα Πασχαλινά εδέσματα..κι επειδή η υπομονή μου εξαντλήθηκε και δεν επανακυκλοφορεί...κι επειδή το ταγκό θέλει δυο, έλα πιάσε με από τη μέση καλέ μου,να το χορέψουμε τα δυο κοιτάζοντας δήθεν τα αστέρια αλλά εστιάζοντας στη γη κι ελπίζοντας σε μια..τρυφερή Άνοιξη!..άλλωστε έτσι βγάζουμε εμείς το χαβιάρι μας! 
By the way..."ζει ο βασιλιάς Αλέξανδρος?"..η δουλειά μου ως γοργόνα..είναι να ρωτάω..να μη ρωτήσω? κι ας κολυμπάω σε άλλες θάλασσες..
Άσε που κι αυτός μας βγήκε ελαττωματικός σύμφωνα με τους μεγάλους επιστήμονες..και τσαντίστηκα όταν το έμαθα γιατί τον είχα και σε εκτίμηση..Έπασχε από σύνδρομο Brown λένε ,δηλαδή από οφθαλμικό ραιβόκρανο..δεν είχε πετύχει η ζυγοστάθμιση κι έγερνε για να βλέπει ευθεία..γι αυτό δεν τον θέλουν και οι Σκοπιανοί...!!
Πάντως είναι απαράδεκτο να παχαίνει η σοκολάτα... 
Αλήθεια δεν σας έχω ρωτήσει.."καταλαβαίνετε Αγγλικά?" Ξέρετε το black ..είναι Εγγλέζικο! Τελικά όλα απ΄αυτήν την προηγμένη χώρα έρχονται, όλα.. εκτός από τους γραμματείς (see: αρχιφύλαρχος..) και φαρισαίους (see: χμ...άγνωστος λέξις)!!

art by Leonid Afremov..thank you Leonid!
CLASSICAL TANGO - Acrylic Painting on Canvas by Afremov Size 24" x 30"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου