Τετάρτη 12 Μαρτίου 2014

Alea jacta est...
τουτέστιν...ο κύβος ερρίφθη..και η απόφαση έχει ληφθεί..
Τη φράση την είπε ο Καίσαρας πρώτος ,αλλά για άλλο λόγο..-πάντα με προλαβαίνει κάποιος..  , εδώ να, κάτω από την γλώσσα την είχα..!!- όταν αποφάσισε να κηρύξει εμφύλιο πόλεμο!!
Εγώ είμαι πιο επιεικής..προς το παρόν ! 
Ρωτάτε τί συνέβη? Αρχίζω δίαιτα!..και σας συνιστώ το ίδιο γιατί το καλοκαίρι είναι προ των πυλών κι εμείς ..προ των κιλών!! 
Κι αν δεν καταλάβατε προσπαθώ να σας πάρω το μεζέ μέσα από τα δόντια..και να σας βοηθήσω να έλθετε στα ίσια σας.. Άπληστοι!!..Όλα μαζί τα φάγατε και δεν δίνατε..πέσατε σε ολονύχτια κραιπάλη διαρκείας...!!και τα ABS σας δεν λειτούργησαν!!και μην μου πείτε από Δευτέρα..γιατί με αυτό το σκεπτικό δεν θα σας σώσει καμία δίαιτα και οδηγείστε strate για rectifier (μεταφράζω...κατευθείαν για ρεκτιφιέ..) στο "χρυσό νυστέρι"..να φάνε και οι γάτες κανένα μεζέ..κι έρχεται Πάσχα...να αναστήσουν κι αυτές! κι επειδή τα αίματα "δεν τα πάτε" γι αυτό και η μπριζόλα σας "well done", ετοιμαστείτε για νέες περιπέτειες τύπου "Εξολοθρευτής"!! Τώρα ξέρετε πού το πάω!..όχι βέβαια με γυμναστική , μπρα ντε φερ, επικύψεις και τέτοια..γιατί δεν σας έχω ικανούς να χτυπηθείτε ολοσχερώς σαν χταπόδια της Βάρκιζας "on the rocks", αλλά με δίαιτα...όχι από αυτήν που αρχίζει την Δευτέρα,σκαλώνει την Τρίτη -ένεκα το στιφάδο- τραβάει ζόρι την Τετάρτη και την Πέμπτη το βράδυ..γίνεται στον μπουφέ του Holiday Inn να την βγάλεις φερμάροντας σαν Fox Terrier?
No, jamais de la vie!! Nα πάει να πνιγεί και η δίαιτα μέσα στην σαμπάνια δηλαδή!!Την άλλη Δευτέρα συνεχίζουμε..γι αυτό υπάρχουν οι Δευτέρες άλλωστε!!
Kαι για να αρχίσουμε όμορφα θάψτε την όρεξή σας...με συνοπτικές διαδικασίες -μην μου κάνετε τον ανήξερο και τον δύσκολο..την ξέρετε την τέχνη..- και πάμε όλοι μαζί για πενθήμερο cocooning με αβγοτάραχο -όχι χαβιάρι..τζιζ..- και φρέσκα φασολάκια Βοιωτίας..και Αργολίδος που είναι και φθηνότερα! και ως επιδόρπιο φράουλες με σαντιγύ!! Εδώ δεν δίνω οδηγίες προς ναυτιλομένους...έχει πολλούς τρόπους επ΄αυτού..και μην κάνετε πάλι τον ανήξερο..μην μου αντιστέκεστε, γιατί θα σας επιβάλω μεταμεσονύχτιες..ποδηλατοδρομίες και να δείτε που θα σας αρέσουν κιόλας! Δεν σας αρέσει η ιδέα? Καλά!!
Κοιταχτείτε στον καθρέφτη και πείτε μου τί βλέπετε? 
Ξέρω,ξέρω,κάπως έτσι ήταν και ο λύκος όταν έφαγε τη γιαγιά της κοκκινοσκουφίτσας και φράκαρε η μέση του! εσείς βέβαια δε λέω..είστε..λύκος με άποψη..βοηθά και το μοντελάκι και η 12ποντη!..Σας έπεισα?
Μετά ταύτα..πήρα μια βαθιά ανάσα γεμάτη αντιρρήσεις..θυμήθηκα ότι δεν..!!  κι άφησα έναν βαθύ αναστεναγμό,να ακουστεί..ώστε να φανώ πιο πειστική και αποφάσισα να βγω στα μαγαζιά.. 
Well, η γυναίκα μ΄αρέσει να πατά στα πόδια της, χωρίς τακούνια..
Αλλά μ΄αρέσουν και τα τακούνια, τα παραδέχομαι δηλαδή, μόνον όταν η γυναίκα τα ξεπερνάει..Όταν τα φοράει για να κινείται πιο άνετα, πιο chic..κι όχι για να κερδίζει πόντους !
Φόρεσα λοιπόν τις κόκκινες 12ποντες γόβες μου, προσθέστε και 1.83, αφαιρέστε κάτι τις..και να χαρώ εγώ περπάτημα με αναφορές στην ποιοτική ταινία "το μετέωρο βήμα του πελαργού"!!
Αμέσως έδειξα πιο κομψή..
Η αλήθεια είναι πως βοήθησαν και οι 12ποντες ,να ξεχωρίζω από μακριά όπως μια αυθεντική από μια καλή απομίμηση ζώνης Gucci..
Συνέβησαν όμως κι άλλα λίαν γαργαλιστικά..
Κάποιος ..νόμισε πως με φλέρταρε όταν μου είπε.."κάνε μου την παραλία κούκλα μου κι εγώ ..αραχτός στο βράχο"..δεν του απήντησα "πήγαινε σπίτι σου να μελαγχολήσεις dear", γιατί ξέρω ότι αυτό το χιούμορ δεν είναι παρά εκδήλωση ..δέους, ναι, δέους απέναντι στα..μεγάλα μεγέθη!!
Κάποιος άλλος μου είπε..τί δίμετρη Θεά είσαι εσύ!!και η γυναίκα μου είναι ψηλή σχεδόν σαν εσένα..Σκέφθηκα να απαντήσω ευγενικά.."έχετε επίπεδο μεσιέ και πολύ καλό γούστο..αλλά όχι και να αμφισβητηθεί η πρωτοκαθεδρία μου!!"
Νο! αυτό δεν το αντέχω. Παρεμπιπτόντως, μου αρέσει ο άνδρας να έχει περίσσευμα σε ανδρισμό,ειλικρίνεια και σταθερότητα..και να έχει έλλειμμα στο ψέμα και στο παραμύθι...χατιρικώς και στη φαντασία..Πού είχαμε μείνει? Α ναι..Ένοιωσα δεν σας κρύβω μια over dose φιλαρέσκεια..που αμέσως έδειξα όχι μόνο πιο κομψή..πιο όμορφη αλλά και πιο μικρή !!γιατί το είδα.. και το είδα, πού αλλού? στο βλέμμα των άλλων γυναικών..είδα "το υπερθέαμα"!! Αθάνατη γυναικεία φιλαρέσκεια..
Στον καθρέφτη δεν με είδα ολόκληρη..δεν με χωρούσε!! Για τον ίδιο λόγο δεν χορεύω τσιφτετέλι πάνω στο τραπέζι...γιατί βρίσκω στο ταβάνι..!!
Η ουσία είναι πως ένοιωσα Θεά!..Αφροδίτη κατά προτίμησιν ..αυτοπροσώπως!!
Λοιπόν, η ψευδαίσθηση είναι πιο ευχάριστη από την αλήθεια και τροφοδοτεί ελπίδες!..και ως Θεά, τώρα πια ναι, μου έχω εμπιστοσύνη!
Κατόπιν όλων τούτων των συμβάντων που ουδόλως θεωρώ τυχαία αποσύρομαι στο ιδιαίτερο γραφείο μου για περισυλλογή, if you don't mind!για λόγους δε τήρησης του πρωτοκόλλου,δεν μετακινήθηκα από το ..παλάτι μου ..και επικοινωνήστε με την γραμματέα μου για οποιονδήποτε προβληματισμό..στο inbox!!Α..ξέχασα να σας πω πως προσέλαβα γραμματέα ύστερα από το high success των προηγούμενων "δοκιμίων"και μην προβληματίζεστε για τον τρόπο επικοινωνίας..μιλάει κι αυτή Σουαχίλι! 
Αλήθεια δεν σας ρώτησα..Να φάμε ή θα έρθετε απευθείας στο..επιδόρπιο?
Ηθικόν δίδαγμα..
Ορίστε? Όχι..τίποτα!!
By the way ...κι επειδή σας ξέρω.. μια τσίχλα διαίτης αίρει τις ενοχές μας από τις μεταμεσονύχτιες επιδρομές μας στο ψυγείο..και είναι το plan B'.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου